Wednesday, June 28, 2006

Yarn yarn and more yarn!

Today I visited the yarn district. And this is what I bought:

2 pairs of "Aero" needles (3.5 and 4 mm)
500 g of Tan Merino (for a sweater)
500 g of Gray Shetland (for a Cardigan from Verena Mag).


Wooden handles for my felted bag


The Aero needles are awesome. I already love them!
I´ll try my best not to start a new project until I´ve finished Current Project (green felted bag for Sister). Will I be able to control myself? mmmmm don´t think so...

10 comments:

lomester said...

Ok, that is it! I need to move back to Argentina.

The yarn, the empanadas... what else do I need?

Carla said...

Dulce de leche maybe? Alfajores are a MUST too!

Gaby said...

Carla, cuanto hacia que no escuchaba decir "shetland"; como ahora cada tienda le pone un nombre a sus hilados, a veces no se sabe que es cada cosa :)
Se ven muy suaves las madejas.. Me encantaron las manijas de la cartera;)

Gaby said...

Qué bueno que ya recibiste la revista! Yo tambien recibí la mía el mismo día :) Le tenia un poco de miedo al correo de acá, pero llegó sana y salva :)

Carla said...

ay Gaby yo también tenía miedo de que no llegara!!! pero por suerte llegó intacta!

Paula460 said...

estoy contagiada exactamente de lo mismo!
hoy no almorce por escapar a comprar mas lanas para calcetines y agujas!!!!
se me olvido comprar tiempo y otro par de brazos!

Carla said...

Hola Paula!
Avisame dónde venden tiempo, que te sigo hasta donde sea por conseguirlo!
besos

Vik said...

Me encanta cómo te quedó la cartera!!!

Carla said...

Gracias Vik!!!
besos

Anonymous said...

Where did you find it? Interesting read »