Monday, July 31, 2006

Crochet the Weekend Away



At the weekend it was SO SO cold that I hardly left the apartment.
On Friday I met Vik for our knitter-blogger meeting (we saw a girl with an amazing long coat that we are positive was knit in the round).
And then Saturday and Sunday I stayed at home, I just walked to the mini market around the corner to get some cheese for the pizza!
That´s how I increased the number of crochet squares from 20something to 61 or 62!
So that you get an idea of how big this throw is going to be, in the second picture, you can see the TV remote on your left.

11 comments:

alejandra said...

La verdad es que no dá para andar por la calle, por lo menos por un período largo de tiempo!!

alejandra said...

Qué bestia que soy!!! Divinos los "squares", no te falta tanto para completarla!!!

Vik said...

Los triplicaste en un fin de semana!!! Eso es un montón! Qué lindo el del centro! Me encantan los colores!

alejandra said...

Hola Carla!! Cuando puedo veo Montecristo, porque está muy tarde, pero como ahora los chicos no van al cole, me estoy viendo todos los capítulos. La última escena del jueves no tiene desperdicio, yo no sé Paola Krum, cómo llora de ésa manera, está muy bien. Todos actúan súper!! Y la edición tiene mucho que ver (es mi humilde opinión) Hoy no me la pierdo!!!

Carla said...

brrrr a hibernar cual oso polar se ha dicho!!
Gracias por los halagos chicas!!!!
En cuanto a Montecristo, yo no lo vi nunca, pero hoy prometí a mi ahijada verlo para ver si la encuentro por ahí atrás en alguna escena - y sí, Paola Krum llora que no se puede creer (la vi en la propaganda). Mañana comentamos más acerca del capítulo!!!
Besos Ale! Besos Vik!

Arianwen said...

it looks lovely! I cant wait to see it finished!
I hope it is still cold when you finish it!

Carla said...

It is going to take a while before I finish it, I think I need over 100 squares, and I only have around 70 (yes! I made 10 more last night while watching Lost and Montecristo!)
Thank you for your encouragement Arianwen!

andrea said...

Los cuadros se ven super bien, los colores me gustan mucho!!

Carla said...

gracias Andrea!!!!

Anonymous said...

Looking for information and found it at this great site... » »

Anonymous said...

best regards, nice info »